“7 czerwca”

 

Kiedy spotykałam się z Bartkiem (antyczna historia) to właściwie za każdym razem coś oglądaliśmy. Jak nie od nowa “Skazanego na śmierć” to dziesiątki filmów. Do kina też chodziliśmy często. Właśnie stąd wzięła się moja na pół prywatna lista “7 czerwca”, w której zamieszczam te filmy, które obejrzałam przez ostatni rok, licząc od 7 czerwca roku ubiegłego.

Filmwebowe konto pęka w szwach. Ustawiając filtr na “Filmy obejrzane w ciągu ostatniego roku” wyświetla mi się 17 stron po 20 filmów na każdej, czyli 320! Nie wypisuję wszystkich – tylko te, które jakoś bardziej zapadły mi w pamięć. Przecież nie każdy film jest trafiony.. Kolejność nie ma znaczenia.

  • Wyspa tajemnic USA
  • Due Date USA
  • Ciekawy przypadek Benjamina Buttona USA
  • Pachnidło: Historia mordercy F
  • Wywiad z wampirem USA
  • Amelia F
  • Duma i uprzedzenie F
  • Adwokat diabła D
  • Księżna F
  • Czarny łabędź USA
  • Wierny ogrodnik TJ
  • Jane Eyre USA
  • Dom zły PL
  • Niebezpieczna metoda CDN
  • Pokuta F
  • Róża PL
  • Współlokatorka USA
  • Anna Karenina (ta najnowsza) GB
  • Sierociniec E
  • Nietykalni F
  • Savages: Poza bezprawiem USA
  • Nic śmiesznego PL
  • Pokłosie PL
  • Kolekcjoner kości USA
  • Wrota do piekieł USA
  • Wstyd GB
  • Kochanice króla USA
  • One day USA
  • Django USA
  • Lęk wysokości PL
  • Senność PL
  • Ogród Luizy PL
  • Żelazna dama F
  • Nie opuszczaj mnie USA
  • Uwikłanie PL
  • Drogówka PL
  • Katyń PL
  • Rewers PL
  • Wesele PL
  • Odlot F
  • Internat IRL
  • Cisza PL
  • Dziewczyna z tatuażem D
  • Charlie USA
  • Jak zostać królem AUS
  • Trylogia Millennium DK
  • Panaceum USA
  • Królowa F
  • Rozstania i powroty USA
  • Drive USA
  • Chrzest PL
  • Sherlock Holmes: Gra cieni USA
  • Studentki F
  • Wielki Gatsby AUS
  • Wszystko, co kocham PL
  • Córka mojego kumpla USA

W tym momencie zaczynam się zastanawiać nad swoimi wynikami z matury. Bo przecież to tylko te filmy, które mi się podobały. A obejrzałam ponad 300… Eh, powodzenia, Ina, w dostaniu się na studia.Szeroki uśmiech

4 uwagi do wpisu ““7 czerwca”

  1. Całkiem ciekawa lista. Ja też dużo z mężem oglądam, wszystko prawie, co się da z jednym zastrzeżeniem – nie oglądam polskich filmów. Tak mnie złoszczą swoją smętnością, przygnębieniem i chujnią, że to szok.

    1. No polskie filmy takie niestety są, chociaż zdarzają się perełki albo filmy – półkowniki, o których nikt nie słyszał, albo gdzieś przemknęły niezauważone..

      1. Być może. Z chęcią sobie czasem obejrzę Killera albo Samych Swoich, ale wszystko co teraz wychodzi… Dom Zły – dla mnie koszmarny i żenujące jakieś Sale Samobójców. Jeśli takie filmy wyznaczają kierunki w polskiej kinematografii to, że tak powiem – chuj z nią.

Skomentuj

