Wampirzy wiking, zdjęcia, filmy i piaskowe lody

255570_10151112913393563_125015410_n

1.

Zmartwił mnie fakt, że Sookie wyprosiła Erica ze swojego domu, sugerując mu, że nie należy do tej części jej życia, którą chce odzyskać. Pocieszył mnie jej zamach na Billa, bo to znów sugeruje, że to może nie koniecznie on będzie tym, z którym zobaczymy naszą wróżkową kelnerkę na koniec Czystek Krwi. Oprócz wyjaśnienia Pam dlaczego nienawidzi plaż, skupiłam swoją uwagę na naszym wikingu i jego wyznaniu na schodach domu Sookie. Serio, jeśli każdy szwedzki facet wygląda tak jak Alexander Skarsgard to już wiem, skąd zaczną moje poszukiwania hipotetycznego męża.

2.

Nigdy bym nie powiedziała, że lody mogą być “piaskowe”. Kupiłyśmy ze znajomą śmietankowe stracciatella Algidy i, pełna powaga, smakują tak, jakby były zaopatrzone w porządną łopatę piasku. Są dobre, ale to uczucie.. Nie jestem kotem – piach nie powala mnie na kolana!

3.

Wzbogacam swoje filmwebowe konto kolejnymi filmami. Tymi do obejrzenia i tymi, które już zobaczyłam. Mój gust jest dla wielu naganny, bo wśród dramatów, kostiumowych czy komedii romantycznych znajdują się filmy fantazy, horrory czy biografie. Cóż poradzę – moje pięć różnych charakterów pisma od zawsze sugerowało, że mam rozchwianą naturę…

4. (zastanawiam się czy da się ten punkt krótko ująć…)

Facebook mi nie pomaga! Nie pomaga, nie pomaga, nie pomaga! Czasem zastanawiam się jak to będzie, kiedy kiedyś mi przejdzie ta “wielka miłość” do kogoś, kto na prawdę ma mnie daleko. Cała sprawa o to, że ktoś polubił zdjęcie kogoś, na którym był ktoś inny i kawałek Bartka. Wiecie co, nic by w tym pewnie takiego nie było gdyby nie fakt, że sama zdałam sobie sprawę z idiotyzmu tej sytuacji: facet nie ma do mnie już żadnych uczuć, a ja rozpoznaję go na zdjęciu, na którym nie widać jego twarzy, tylko po sposobie trzymania telefon i po dłoniach. Czy to zakrawa na obsesję? Przecież rozstaliśmy się 2 lata temu…

5.

Po rozstaniu z Masterem, koleżanka trzeźwo doradziła mi założenie konta na portalu randkowym. Okazało się, że osoby przeglądające mój profil są grupą docelową 40+. Martwi mnie to. Martwi mnie również trzeźwość mojej koleżanki. I moja.

6.

Czy wszędzie jest tak strasznie duszno?!

Skomentuj

