W punktach o fejsbukowym love

1. Zaręczona z..

Nie wyjęto mi z czaszki mózgu i nie zamierzam wam pisać ukwiatkowanych gratulacji z powodu waszych niby-zaręczyn, które tak na prawdę są tylko powodem do fejsbukowego trąbienia jak bardzo się kochacie.

Facebook-Engagement-e1354716344177

2. “Z Pączusiem”

Rozumiem waszą miłość i to, że Fejsbuk ma zakładkę “Albumy”, ale to nie powód, żeby katować wszystkich dziesiątką albumów z waszymi twarzami. Nie interesuje mnie gdzie się przytulacie. I nie – zdjęcia waszej kłódki na jakimś-tam-z-kolei moście też mi nie imponuje.

th

3. “Mam najlepszego chłopaka na świecie” <3<3 ;**

Wiemy. Jest najlepszy, bo jest kucharzem, hotelarzem, spawaczem czy grafikiem komputerowym. Ma najpiękniejsze dłonie na świecie, uszy i tyłek. I tak – oznaczasz terytorium.

polk

4. To mój chłopak, a ty nie chcesz ze mną zadzierać.

Serio? Nie mogę pogadać z twoim chłopakiem? Skoro tak niepewnie się czujesz myśląc o nim rozmawiającym z inną dziewczyną to znaczy, że mu nie ufasz. Skoro mu nie ufasz to może nie powinniście być razem? Twój chłopak, ale mój znajomy. Daaah.polo

5. 22.22 – na pewno o mnie myśli

Te posty, te wymyślne stwierdzenia w stylu “Patrzę na zegarek i widzę 22:22 – z pewnością o mnie myślisz. ;***” sprawiają, że ekran mojego komputera przyjmuje na klatę nawał tęczy.

tecza

6. Dzielenie się skanami rozmów

Wiem, przepełnieni wielką miłością, tworzycie epickie rozmowy pełne suchych żartów, którymi musicie się pochwalić. To cudowne, że ona idzie do łóżka z “Dziadami”, a ty z “Lalką” (nie lubię i tego i tego – z tą ten hejt), ale proszę – odpuść!

70368_59e1a3747c4235eb7aa93076cb3eae81

7. Ta jednoznaczna dwuznaczność

Oczywiście, że nikt nie zrozumie, co masz na myśli pisząc jej na tablicy, że jest BARDZO gorąco i że może pójdziecie na lody. Nie interesuje mnie, kto komu co robi ani dlaczego i gdzie. Po prostu – nie. Ja nie piszę do chłopaka, że mleko się wylało i trzeba je wytrzeć (no dobra – nie mam żadnego – taki przykład z życia wzięty, ale nie mojego, dzięki Bogu i partii)…

d9c4e9ca53950b4f3efd4792d758ee4a

8. Demotywatory

W fejsbukowym love grają sporą rolę. Można powiedzieć, że niby drugoplanową, ale ciągle gdzieś się pojawiają. Głównie wtedy, kiedy jedno wyznaje drugiemu wielką miłość lub wielką miłość lub wielką miłość. Ewentualnie wtedy, kiedy to drugie odpowiada temu pierwszemu i wyznaje wielką miłość.

729

9. Chwalenie się wspólnie spędzoną nocą

Ok, fajnie – śpicie ze sobą. Ale po co ogłaszać to całemu światu, wyróżniać i dodawać zdjęcia jak razem sobie polegujecie, przytuleni i romantycznie spoceni? Nie rozumiem i jeśli ktoś jest mi w stanie to wytłumaczyć to stawiam dobrą wódkę (mogę wysłać pocztą jeśli nie jesteście z okolic Rzeszowa).

oni

Wiem, można powiedzieć, że hejtuję zakochanych. Ale ja ich kocham. Są jak Aviomarin na chorobę lokomocyjną. Ale spokojnie. Jak wezmę za dużo to mnie zemdli czy coś.

Proszęęęęę!

15 uwag do wpisu “W punktach o fejsbukowym love

  1. Przyznam, że to jakieś beznadzieje i raczej wśród moich znajomych się nie zdarzają. U mnie już ten wiek, że jak ktoś zmienia status na zaręczony, to jest <_< albo zmienia na "zamężna" xD… Mnie najbardziej wkurwia jak koleżaneczki zmieniają status na "zamężna" z drugą pizdą =.=… I piszą do siebie moja żonko, ale niunia spoko, Kasiulka moja miłość:****… Szaleje wtedy… Zresztą na szczęście już nie wielu mi takich zostało.

    1. No a ja mam w większości znajomych po 19-20 lat i po prostu już rzygam tymi buziakami, sercami i całym badziewiem..
      A to, co piszesz – o rany! Nagminnie – cały czas któraś jest „zamężna” z tą drugą..

  2. Mnie też to bawi i jednocześnie powoduje odruchy wymiotne.
    Jak czytam fejsbukowe opisy – „Z Miśkiem w parku <3" – to mam ochotę napisać "Karmienie zwierząt w parku jest zabronione."

  3. Miłe, że młode pokolenie dostrzega, głupotę… Najbardziej zabawne w tym jest to, że te osoby mówią jak bardzo są wyzwolone, oryginalne i oczywiście manipulacja nie działa na nich.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s