Dzień dziewiąty–książka, która sprawia, że jest ci niedobrze

Wczoraj mówiłam o “Misery” Kinga – dziś będzie o “Carrie”. Książka mi się podoba, ale jest w niej coś, co na prawdę sprawia, że jest mi niedobrze.

Mimo to – z niecierpliwością czekam na nową wersję filmową, która pojawi się w kinach pod koniec roku.

carrie-king-stephen

4 uwagi do wpisu “Dzień dziewiąty–książka, która sprawia, że jest ci niedobrze

  1. bardzo długo po filmie nie mogłam spać… z kinga zaliczyłam tylko serię mrocznej wierz, która uwielbiam i nie wystarcza mi odwagi na pozostałe Jego książki

Skomentuj

