Dzień czternasty–bohater książki, którego chciałabyś poślubić

Nieco idealistycznie, może wydumanie, no ale.. Jay Gatsby mógłby być “tym jedynym”. Czemu- nie powiem, bo to jeszcze bardziej naiwne, ale tak – Pan Gatbsy mógłby być ok.

Jakie to by było piękne gdyby można było poślubić fikcyjnego bohatera…

famous-fictional-entrepreneurs-jay-gatsby

A tak w ogóle to jestem z siebie dumna, bo to już połowa wyzwania, a jeszcze się nie zniechęciłam.

3 uwagi do wpisu “Dzień czternasty–bohater książki, którego chciałabyś poślubić

  1. Przyznam, że nie byłam fanką tego Pana, ale on jak wino, czym starszy tym lepszy. W filmie zagrał świetnie i zauroczył mnie sobą. Tak… Pan Gatbsy może byc ok🙂

  2. Ja się kochałam w Boromirze z Władcy Pierścieni, ale po latach stwierdzam, że to mógł być całkiem spory wpływ ekranizacji😉 Za to 90% moich znajomych do dziś kocha Heathcliffa, który to mnie raczej irytował. Jay Gatsby… nie patrzyłam nigdy na niego pod takim kątem, a czytałam dawno. Chyba odświeżę lekturę, korzystając z wakacji.

Skomentuj

