Jak pozbyć się stówki i nawet z tego nie skorzystać cd.

Po porannym stresie i wkurwieniu, przyszły chwile umiarkowanego opanowania.

Po pierwsze poczytałam w sieci o tym, co Plikostrada robi i automatycznie przypomniała mi się afera z Pobieraczkiem, o której wcześniej nie pomyślałam. Po drugie poszukałam w skrzynce mailowej wiadomości z 20 czerwca i okazało się, że nie dostałam nawet linku aktywacyjnego z Plikostrady, przez co nie mogłam korzystać z jej usług, a jedynie się zarejestrowałam. Wszystko jasne. Następne maile zamierzam ignorować, nic płacić nie będę – mogą mnie pocałować! Całość, wg rad innych, zgłosiłam do UOKiK i na spokojnie włączyłam sobie “Weekend z królem” (nareszcie jest!).

Nie wiem – pewnie przyślą coś jeszcze, ale morał z tej bajki jest taki, że powinnam wyjść z siebie i zasadzić sobie mocnego kopniaka w tyłek. Nie zrobię więcej takiego błędu, a za otworzenie mi oczu i uratowanie, bądź co bądź – 100 złotych, dziękuję jeszcze raz patrykpisze.

Jedna uwaga do wpisu “Jak pozbyć się stówki i nawet z tego nie skorzystać cd.

Skomentuj

