Jak pozbyć się stówki i nawet z tego nie skorzystać

Notka będzie krótka i wyrazi moja głupotę.

20 czerwca po 22 byłam zmuszona skorzystać z serwera plikostrady.pl .  W tym celu musiałam założyć tam konto, które przez 14 dni miało być darmowe. Wypełniłam, jak na każdej stronie, wszystkie kratki, kliknęłam “Rejestruj” i jak zawsze nie zajęłam się tym, co było w regulaminie. Jednorazowo ściągnęłam już nawet nie pamiętam dokładnie co z serwera i o tym zapomniałam.

Dziś rano dostałam maila. Bardzo miłego. Ze wszystkimi moimi danymi. Oraz z magiczną kwotą 96 złotych, którą mam opłacić do 13 lipca. Pieprzony regulamin mówił, że jeśli do 14 dni darmowego konta nie wypowiem umowy (nie wiedziałam, że podpisuję umowę!) to jestem zobowiązana do zapłacenia za roczny abonament na tym serwerze.

Oczywiście plikostrada.pl jest bardzo zadowolona, że zechciałam przedłużyć okres użytkowania i że dołożą wszelkich starań, żeby przez okres trwania umowy, usługi były perfekcyjne i dopięte na ostatni guzik.

To tylko ja przeżyłam od rana mały atak nerwicy, kiedy zdałam sobie sprawę, że za swoją głupotę muszę zapłacić 100 złotych. Czy mogę być bardziej głupia?!

Przyrzekam, że muzykę będę ściągała tylko z ulub.pl, obrazki tylko z bing.com i książki tylko z chomik.pl . Bo jak nie to mnie kurwica strzeli jeszcze raz!

9 uwag do wpisu “Jak pozbyć się stówki i nawet z tego nie skorzystać

    1. Aby pobrać plik musiała założyć konto. Aby założyć konto musiała podać swoje dane. Przecież to jest napisane w pierwszym akapicie!

      1. Mój szwagier miał podobny problem, tylko podał się jako Adam Mickiewicz, nękali go przypomnieniami i żeby podał adres, bo go znajdą, rzekł im, że wieszcz płacić nie będzie i żeby spierdalali.

      2. @PuszArt: W sumie nie trzeba podawać prawdziwych danych. Imię, Nazwisko, data urodzenia, czy miejsce zamieszkania… Nikt tego nie będzie sprawdzał. Ale adres email musi być poprawny, bo prawie na pewno trzeba aktywować konto przez kliknięcie w link z maila. A, gdy firma ma twój mail może z nim zrobić wiele rzeczy. Niestety

      3. Założyć fake’owego maila do takich celów. Wątpię, żeby się babrali w jakieś poszukiwania za pomocą adresu IP.

    1. Dziękuję za otwierający oczy komentarz. Poczytałam wypowiedzi innych na forach w sieci i faktycznie – nie będę płacić. Jeszcze raz dziękuję.🙂

Skomentuj

