Dzień dziewiętnasty–książka, która cię podnieca

Nie wiem, o jakim podnieceniu mowa – tłumaczcie sobie to jak chcecie. Mój wybór padł na “Portret Doriana Graya” Oscara Wilde’a. Nie wiem, co, ale coś w tej książce jest podniecającego. A przynajmniej dla mnie…

200px-Lippincott_doriangray

6 uwag do wpisu “Dzień dziewiętnasty–książka, która cię podnieca

  1. Ja jej nie czytałam jeszcze – wstyd, a tfu!
    Ale może któraż z zacnych Pań zrecenzuje krótko, zachęci fragmentem.
    Wiecie… jak zrobi się coś dobrego, to to wraca podwójnie. A czytanie jest przecież dobre.
    Zachęcie mnie🙂

    1. Jeden z moich ulubionych cytatów: „Istnieją grzechy, których urok tkwi raczej w myśli o nich niż w samym czynie […].” ;D Ale ogólnie to cała książka jest po prostu oszałamiająca.

Skomentuj

