!@#$%^&^#$%&**(((@@@)%#@$

Wiem, wiem – bez przyszłości, po co na coś takiego, ale.. DOSTAŁAM SIĘ! Dostałam się na filologię bałtycką do Warszawy.

Spełniam marzenia. Obiecałam i spełniam.

Tak więc – do zobaczenia w październiku pod Pałacem Kultury i w milionach innych fantastycznych miejsc!

Bez tytułu

8 uwag do wpisu “!@#$%^&^#$%&**(((@@@)%#@$

    1. Nie wiem czy będziemy, bo zdążyło mi się już zmienić i nie będzie to bałtystyka, a slawistyka.:D Ale dobrze wiedzieć, że ktoś znajomy gdzieś tam będzie – od razu raźniej.:D

      1. Hmm, a slawistyka też przypadkiem na polonie nie rezyduje?😉 W nawiązaniu do posta następnego: papierologii nie trzeba się bać, to wszystko idzie nadzwyczaj gładko, a pracownicy administracyjni są przemili.

      2. Faktycznie! No to super.:D
        Kurcze, mnie przerażają te wszystkie załączniki nr ileśtam do regulaminu.. Ale nie no – powoli ogarniam.:D A we wtorek jadę składać wszystkie papiery.:)

Skomentuj

