Zaangażuj się!

Zastanawiam się od jakiegoś czasu nad wstąpieniem do Amnesty International. Podoba mi się idea obrony praw człowieka i samego człowieka, który próbuje się tymi prawami bronić. Składka członkowska jest niska, grupa lokalna w Warszawie jest w miejscu, które ogarniam (bardziej mniej, niż więcej, ale dałabym radę). I teraz pytanie – czy ktoś należy z tu będących, przebywających blogerów?

Chciałabym coś zrobić, bo mam w sobie na tyle energii, żeby COŚ zrobić. Może AI byłoby dobrym rozwiązaniem?..

logo_amnesty_international

3 uwagi do wpisu “Zaangażuj się!

  1. Nie chciałabym zniechęcać oczywiście – bo idea szczytna – ale ja kiedyś też wstąpiłam do pewnej organizacji globalnej pomagającej ludziom i okazało się, że w praktyce to wygląda inaczej niż w teorii… niestety. Ja się trochę zawiodłam bo mimo moich chęci pomocy, nie sądzę, żebym przyczyniła się do poprawy losu nawet jednej istotki😦 Duża biurokracja, mało efektywna praca – to chyba powody.

    1. No właśnie o takie komentarze mi chodzi, bo sama strona AI jest „och i ach – jesteśmy wspaniali”, a później okazuje się inaczej.
      Dzięki za odzew.🙂

      1. Myślę, że ważne żeby samemu zobaczyć na własnej skórze – nie ma się co zniechęcać, ale z drugiej strony – ja się rozczarowałam na przykład.

Skomentuj

