Bo Norek jest tylko jeden

Z okazji wakacji oraz tej dziwnej platonicznej miłości do Tadzika, oglądam od nowa “Miodowe Lata”. Kiedyś usłyszałam, że skoro znam ten serial to znaczy, że miałam zajebiste dzieciństwo.

Jakby tak popatrzeć to jeśli na ocenę dzieciństwa składałyby się polskie seriale to faktycznie muszę przyznać, że moje dzieciństwo było zajebiste. Bo oglądałam i “Alternatywy 4” (czkawka ze śmiechu”), i “Dom”, i “Daleko od szosy”, i właśnie “Miodowe lata”. Do tego dochodzi również pierwsze 200 odcinków “Na dobre i na złe” (później, ponoć, weszłam w okres dojrzewania i dzieckiem jako tako nie byłam) oraz “Ekstradycję” i  “Oficerów”.

Muszę przyznać, że lubię te seriale i często bywam szczerze zdziwiona, kiedy w rozmowie wychodzi, że moi rówieśnicy ich nie znają i pierwszy raz o nich słyszą. Za to zawsze budziłam autentyczne zainteresowanie osób ode mnie sporo starszych, kiedy okazywało się, że ja te seriale znam i że mam na ich temat jakiś tam pogląd, bo przecież “ja taka mała jestem i pewnie tylko Kubusia Puchatka znam”. Znam, bo to jest bajka wszechczasów, ale nie samymi bajkami człowiek żyje.

Moja wielka miłość do polskich seriali pozostała do dziś. Przez “Magdę M.” (ko-cham!), “Ranczo”, “Na dobre i na złe” (chociaż te odcinki od 500 w górę są tragiczne..) czy “Głęboką wodę”. A polskie filmy.. To osobny temat, bo polskie filmy dzielą się na te, które oglądałam kiedy byłam mała i na te, które oglądałam i oglądam (bo teraz mała nie jestem; niestety).

A Wy? Macie swoje  ulubione polskie seriale? Coś, czego nie znam, a mogłoby mi się spodobać?

4 uwagi do wpisu “Bo Norek jest tylko jeden

  1. oglądałam jeszcze „czterdziestolatka” i oczywiście większość polskich dobrych komedii w stylu seksmisji i sami swoi:) natomiast jakoś bardziej kojarzą mi się kabarety z czasów prl – oglądałam w kółko różne powtórki.

Skomentuj

