Dzień trzydziesty–książka, którą ciągle czytasz

I jak ja mam to zrozumieć.. Co mam wybrać.. Z okazji, że to już ostatni dzień i trochę brak mi inwencji twórczej na szukanie i opisywanie książek to powiem tak – jeśli gazety byłyby książkami to z pewnością tu wygrałby Newsweek Polska.

Dziękuję za obserwowanie mojego zmagania z wyzwaniem. Aż dziwne, że dotrwałam. A Wy razem ze mną!

th

2 uwagi do wpisu “Dzień trzydziesty–książka, którą ciągle czytasz

  1. W liceum Pani polonistka (jako że byłam w dziennikarskiej klasie) kazała nam czytać artykuły z kultury z Newsweeka, Wprost albo Polityki. Ja dziś ich już nie czytam i patrzę na nie z obrzydzeniem, ale czemu, to nie przyznam się publicznie…:)… Uważam po prostu, że są to gazety pełne kłamstw, manipulacji i propagandowych tekstów dla pospolitych lemingów głosujących na PO i czytających Wyborczą… Ale, oczywiście, każdy lubi, co lubi i każdy ma inne zdanie z wiekiem…

    Wyzwania już koniec? Szkoda bardzo;], bo ciekawie zawsze mi się czytało i wiedziałam, że co dzień jak zajrzę na wordpressa to coś będzie. Może jakieś następne wyzwanie?

    1. Jak miło.:) Wiesz co, poszukam czegoś ciekawego i jak wrócę z Chorwacji to pewnie coś się będzie pojawiało codziennie.:D
      A co do gazet to właśnie w liceum sie nauczyłam je czytać, a w szczególności Newsweeka – bo zawsze w poniedziałek w drodze do szkoły sobie kupowałam i miałam co czytać na lekcjach-okienkach.:D

Skomentuj

