Niekontrolowane wybuchy śmiechu #14

45055_474412585937818_1961989031_n

Przepraszam za ewentualną obrazę uczuć religijnych.

A tak w ogóle to chyba przez uszy powinna być jakaś nitka przewleczona, no bo jak te KAROLE mają się trzymać?…

3 uwagi do wpisu “Niekontrolowane wybuchy śmiechu #14

  1. W pierwszej chwili pomyślałam że to jakiś polityk prawdę mówiąc, i próbowałam skojarzyć jakiegoś o tym imieniu. Dopiero po chwili poznałam kto to.
    Czerwony mnie zmylił.
    Tylko nie rozumiem kontekstu? Dlaczego ktoś zrobił takie coś, dlaczego użył akurat tej twarzy? Albo czegoś nie wiem, albo tak prowokacyjnie?

    Z nitką się zgadzam😛

    1. Ten kontekst jest taki, że ja umarłam za pierwszym razem jak koleżanka mi to wysłała mailem.:D A taka jest prawda, że ktoś miał wenę, żeby skojarzyć postać Karola Wojtyły z piosenką o koralach z jarzębiny (kontynuując wesoły tekst z obrazka: Karole z polnej jarzębiny.:D)

      1. Nie no piosenkę znam, ogarnęłam, tylko myślałam że nie załapałam ogólnie o co chodzi😛 Że może wyciekła jakaś informacja, czy coś, a ja nie usłyszałam😛

Skomentuj

