Mamo–zamieszkajmy tu!

Szymek się czymś zatruł i z powodu tego nerwowego eventu opalałam się i  moczyłam swoje niewyględne ciało sama. Nie powiem – źle nie było. Rozłożyłam się w jedynym wolnym miejscu i w moich lanserskich okularkach obserwowałam wszystko dookoła. Słoneczko miło prażyło, od wody przyjemnie wionęło chłodkiem, a na dalszym planie ładnie majaczyły góry.

W trakcie robienia zakupów w pobliskim supermarkecie, pani wytłumaczyła mi na migi (oni tu nie znają angielskiego…), że skoro nie mam butelki po piwie do zwrotu to tak jakby ona mi nie może sprzedać butelkowanego, ale tylko w puszce. Po chwili zastanowienia doszłam do wniosku, że taka pani przydałaby się w pobliskim sklepiku w moim miasteczku. Tam panie sprzedawczynie mają zawsze problem z butelkami zwrotnymi. Pomijając już ten osądzający wzrok…

Pan Gospodarz zrobił hotelowi małą imprezę. Wszyscy lubimy Pana Gospodarza.

 

DSCN0734

DSCN0735

DSCN0738

DSCN0737

Jedna uwaga do wpisu “Mamo–zamieszkajmy tu!

Skomentuj

