Geniusz, po prostu geniusz!

A dziś, w ten piękny, pełen słońca dzień, swoje 57 urodziny świętuje jeden z najgenialniejszych polskich aktorów – Artur Barciś. Wszystkiego najlepszego i jeszcze wielu trącących zajebistością ról (jeśli mogę tak się wyrazić i nikogo nie obrazić)!!

uid_b6c9872108ec5497496392f7dba0a0af1239107605718_width_400_play_0_pos_0_gs_0

12 uwag do wpisu “Geniusz, po prostu geniusz!

      1. No, to zależy komu się tłumaczy. Dla sporej grupy ludzi pozostanie Norkiem. Co jest smutne i pokazuje, że ludzie nie mają pojęcia o świecie kina.😦

      2. Mnie najbardziej zasmuciło jak usłyszałam ostatnio, że najlepszą rolą Pana Barcisia jest ta z „M jak Miłość”. Normalnie szału dostałam!..

      3. No właśnie też się zdziwiłam. Ale gra, faktycznie – w tych nowych odcinkach. Tylko jedno jest dla mnie zagadką – dlaczego akurat ta rola jest najlepsza?! Przecież to jest straszny serial…

Skomentuj

