Dzień 2–najbardziej niedoceniony film

Temat ciężki, bo każdy ma swój własny zbiór filmów, które w jego poczuciu były i często dalej są niedocenione. Z tych kilku wybieram “Uwikłanie”. (Tak w ogóle – czytaliście książkę, na podstawie której powstał film? Świetna!) Super obsada, fajna historia, a ja nadal nie ogarniam, czemu tak wiele osób nie rozumie tego filmu i przez to nie docenia jego świetności. No, ale każdy ma swoje zdanie, a ja mam zaprezentować to, co ja myślę. Więc JA myślę, że “Uwikłanie” jest najbardziej niedocenionym filmem wśród tych, które dotychczas obejrzałam.

230557_186663034718229_3636679_n

7 uwag do wpisu “Dzień 2–najbardziej niedoceniony film

Skomentuj

