Dzień 3–film, który cię rozbawia

Tak sobie przeglądałam Filmweba i doszłam do wniosku, że oprócz klasyki komedii w stylu “Kiler” czy “Seksmisja”, pod wymagania dzisiejszego tematu wyzwania podchodzi “Jak się pozbyć cellulitu”. Niedorzeczność tego filmu jest tak wielka, że aż bawi i tak na prawdę to te kilka gwiazdek poleciało za wszystkie możliwe teksty, które ubawiły mnie do łez (i obudziły moją mamę w środku nocy), za narzędzia tortur i za Tomasza Kota, którego wręcz uwielbiam.Szeroki uśmiech

Z tego, co wiem to wielu osobom film się nie podobał, ale weźmy pod uwagę fakt, że ja mam na prawdę chore poczucie humoru…

592x0

7 uwag do wpisu “Dzień 3–film, który cię rozbawia

  1. Cóż, jeśli chodzi o polskie komedie, to ja jestem zakochana w klasyce. „Miś”, „Nie lubię poniedziałku”, „Seksmisja”… Te starsze. Nowsze, typu „killer” itp też są świetne, ale to już nie to. Za to te najnowsze… Cóż, powielanie schematów z komedii amerykańskich, silenie się na dziwny humor… Za bardzo „zgapiają” z holiłudu zamiast wpakować tam dobry polski humor.

    1. Oj tak – zgadzam się.. Tu jest głównie o filmach, ale w tej kategorii, jeśli chodzi o polskie produkcje, to ja na przykład wymiękam przy Alternatywach 4 (lecą jakoś wieczorem czasem na TVP Seriale chyba). W ogóle to zasada jest taka, że jak coś zrobił Bareja to z góry wiadomo, że będzie zabawnie.:D

Skomentuj

