Dzień 4–film, który cię smuci

One day” – film, który doprowadza mnie do łez. Dlaczego? Bo to piękna historia, piękne uczucie i tragiczne zakończenie. Ten film ma to coś, czego słowami nie umiem określić…

Właściwie to miło byłoby sobie to przypomnieć, tak o – żeby powspominać wieczór, w który oglądałam po raz pierwszy ten film.

tmp1fthdB

3 uwagi do wpisu “Dzień 4–film, który cię smuci

  1. oglądałam go kiedyś ale szczerze mówiąc dopiero po sprawdzeniu informacji o nim przypomniałam sobie że to o niego chodzi, nie specjalnie wbił mi się w pamięć. dużego wrażenia na mnie nie zrobił, bardziej przezywałam np. „Zielona mila”.
    http://vannzaws.wordpress.com/

Skomentuj

