Dzień 5–ulubiona historia miłosna w filmie

Tu znów najchętniej dałabym film z dnia poprzedniego, czyli “One day”, ale to nie fair. Poszukałam, poprzypominałam sobie i wybrałam (nie, nie jest to “Zmierzch”). Padło na “WALL·E”. Świetna bajka ze świetną muzyką i klimatem, ale przede wszystkim z historią miłosną Wall-e’ego i kosmicznej Evy. Nie ukrywam, że ich uczucia wywołały na mojej twarzy uśmiech i że do dzisiejszego dnia mam wielki, wielgaśny sentyment do tych scen, w których widać jak bardzo te dwa robociki się kochają.

Tutaj mało się mówi, zasadniczo to nie mówi się nic, bo przecież to roboty, ale te wszystkie gesty, spojrzenia, sytuacje są tak urocze i tak sugerujące, że nie można przejść obok tej bajki. A może obok filmu animowanego? Bo co prawda wykonanie było jak w bajkach, ale tematyka jak najbardziej filmowa. I jak najbardziej warta zapoznania się.

134831.1

2 uwagi do wpisu “Dzień 5–ulubiona historia miłosna w filmie

Skomentuj

