Dzień 7–zakończenie, które ci się podobało

“Rewers” ma takie zakończenie. Jak dla mnie to do tego filmu trzeba po prostu dorosnąć, żeby go ogarnąć. Podchodziłam do niego kilka razy, zawsze coś mnie zrażało i nie wytrzymywałam do połowy nawet. Dopiero jak na polski mieliśmy obejrzeć to się zmobilizowałam i obejrzałam. “Rewers” ma spoko obsadę, przemyślaną, a poza tym lubię Agatę Buzek mimo tego, żeby wygląda jak kosmita (bez obrazy, psze pani…). A zakończenie.. No cóż, zakończenie jest oryginalne, z moim ulubionym budynkiem w stolicy – kto oglądał ten wie. A kto nie oglądał to szczerze zachęcam. klimat, historia, humor, taka sytuacja…

155263.1

6 uwag do wpisu “Dzień 7–zakończenie, które ci się podobało

  1. Ja nie oglądam polskich filmów, za bardzo mnie przygnębiają. Wystarczy mi polskiej rzeczywistości na codzień. Weszlkie Domy Złe i Place Zbawiciela tylko powodują, że czlowiek ma ochotę się powiescić.

    1. Plac Zbawiciela mi się nie podobał, ale Dom Zły jest zajebisty.:D
      Z drugiej strony to wśród moich znajomych jest więcej tych, którzy podzielają Twój pogląd na polskie filmy – że są szaro-bure, smutne i bez smaku.;)

Skomentuj

