When EzrA gets mad…

No i ja się pytam kto wpadł na ten pomysł, żeby spełnić moje marzenia i uczynić Ezrę “A”? Chcę wiedzieć, bo chciałabym wysłać kwiaty, baloniki, list z podziękowaniami (to takie amenykanckie.;P), cokolwiek! Co prawda jestem w szoku, bo myślałam, że nigdy nie zrobią z mojego ulubionego bohatera “A”, ale baaardzo mi się to podoba.

A dla tych “nie w temacie” – wyrażam swój pogląd dotyczący letniego finału sezonu 4 Pretty Little Liars. Jeden z lepszych finałów. Druga połowa sezonu w październiku i ja się tylko pytam – jak ja mam niby, do ciężkiej cholery, wytrwać prawie 2 miesiące?!

68896_577803668933087_299051003_n

Skomentuj

