Dzień 10–ulubiona klasyka

Ooo, doczekałam się! Oczywiście, że “Lśnienie”! Za pierwszym razem tak bardzo mi się podobało, że nie mogłam się powstrzymać i zakupiłam edycję dwupłytową (nigdy za dużo ciekawostek zza kamery). Oglądaliście? Jeśli nie – to już wiecie, co Wam dziś polecam.

Chyba nie muszę mówić, że “Lśnienie” jest oparte na książce Stephena Kinga o tym samym tytule i że główną rolę gra tu Jack Nicholson..?Puszczam oczko Zawsze uważałam, że ma obłędne oczy, ale w tym filmie ta obłędność wywołuje ciarki na plecach..

260x375

Skomentuj

