Dzień 11–film, którego nie cierpisz

Zawsze budziłam tym zdziwienie i lekko skrajne emocje u wielu osób. Bowiem filmem, którego szczerze nie cierpię jest znany i lubiany “Kevin sam w domu”, czyli najbardziej oczekiwana atrakcja świąt bożego narodzenia (przepraszam za małe litery, ale nie wiem, w którym momencie przeskoczyć na duże).

Nie oceniam filmu po okładce – obejrzałam. Raz. I doszłam do wniosku, że wolałabym łuskać groch czy przeprowadzać przez następny rok wszystkie napotkane staruszki przez ulicę niż obejrzeć ten film jeszcze raz.

Zawsze pękam ze śmiechu!:D

3 uwagi do wpisu “Dzień 11–film, którego nie cierpisz

  1. Ja to kochałam. Nie wyobrażałam sobie świąt bez Kevina. I nagle – kiedy rok czy dwa temu chciałam obejrzeć ten film po raz nie wiem który, okazało się, że już go nie trawię. Od miłości do nienawiści.

Skomentuj

