Dzień 13–film, który lubisz, a którego nie lubią twoi znajomi

“Nic śmiesznego”. Tylko ja uważam, że Adam Miauczyński i jego wyczesana historia są warte oglądania. Widocznie nikt nie podziela mojego poczucia humoru i absurdu niektórych scen (czyt. większości filmu), które mnie powalają na podłogę i każą płakać ze śmiechu do bólu szczeki. Oglądaliście? Macie jakieś zdanie na temat tej produkcji?

Serio –niektóre miny Cezarego Pazury w tym filmie zasługują na jakąś nagrodę, dyplom, medal, kubek… COKOLWIEK.

7 uwag do wpisu “Dzień 13–film, który lubisz, a którego nie lubią twoi znajomi

  1. Lubię ten film, choć nie uważam go za komedię. Jest cholernie smutny w całej swojej groteskowości, podobnie jak „Dzień Świra”. Nie na kiepski dzień, potrafi dobić do końca.

  2. Ja też jestem fanką Nic śmiesznego, Adaś biedny… Zawsze rozbraja mnie scena w gabinecie dentystycznym. NIECH PAN TAM NIE IDZIE!!! Tak zawsze ja się u dentysty czuje…

Skomentuj

