Dzień 15–film, który wciąż lubisz

Tu musimy się cofnąć kilka lat do gimnazjum, a dokładniej do  nocy 31 grudnia 2009 roku, kiedy to obejrzałam dwa zajebiste filmy i nie wiem, który mam tu wybrać, bo oba lubię wciąż i nadal.

“Patologia” i “Eden Lake”. Tak, zrobiłyśmy sobie maraton strachu z koleżanką w sylwestrową noc..

Patologia” to film o młodym lekarzu trafiającym do nowego szpitala, poznającym nowych kolegów i koleżanki. Później zaczyna się gra na śmierć i życie, nie koniecznie swoje, ale bliscy są mile widziani. Seks, krew, sekcje zwłok i ładne twarze. Jeśli coś Wam to mówi – jest to film twórców “Adrenaliny” (Jason Stackham w roli głównej; film ma drugą część). Jeśli nie- nic straconego, zawsze można nadrobić zaległości.

133487.1

Eden Lake” za to jest dziełem, które lubię przyrównywać do odbezpieczonego granatu. Od początku wiadomo, że nic tu nie jest bezpieczne, ukwiecone, a początkowa sielanka zostanie zastąpiona wielkimi dramatami, napięciami i brutalnymi scenami. Najbardziej utkwiła mi w głowie scena zaręczyn. Jednocześnie straszna i chwytająca za serce. A może to ja mam taką psychikę..?

large_eden_lake_blu-ray_9

Oba filmy polecam, a jeśli ktoś oglądał to chętnie zapoznam się z Waszą “wersją wydarzeń”. Zawsze możecie podzielić się filmem, który Wy wciąż lubicie.Puszczam oczko

4 uwagi do wpisu “Dzień 15–film, który wciąż lubisz

Skomentuj

