Dzień 16–film, w którym gra twoja ulubiona aktorka

Jak zostać królem”. Kocham ten film tak samo jak moją rybkę o imieniu Rybka. Czemu tak bardzo? Bo w “Jak zostać królem” gra Helena Bonham Carter, czyli mój numer jeden jeśli chodzi o ulubione aktorki. Po tym, jak zachwyciłam się jej grą w Harrym Potterze, a później w “Demonicznym golibrodzie” (mało chronologicznie) doszłam do wniosku, że potrzebuję obejrzeć coś więcej. I tak trafiłam na “Jak zostać królem”.

A jaką Wy macie ulubioną aktorkę?tim-burton-helena-bonham-carter-vogue-uk-december-2008-tales-of-the-unexpected-2

2 uwagi do wpisu “Dzień 16–film, w którym gra twoja ulubiona aktorka

Skomentuj

