Dzień 17–film, który cię zawiódł

Mama” produkcji hiszpańsko – kanadyjskiej zawodzi pod każdym względem. A może to po prostu ja – za dużo oczekiwałam, za dużo miałam wyobrażeń, za mało jestem wrażliwa na trzaski gałązek i wyłupiaste oczy. Skusiłam się na ten film ze względu na to, że hiszpański. Bo przecież produkcje filmowe tego kraju są super (“Sierociniec” choćby, który obejrzałam raz i boje się na tyle, żeby nie obejrzeć go raz jeszcze; pomijam już “Labirynt Fauna” czy pierwszą część “REC”).

Suma sumarum – zawiodłam się. Mocno się zawiodłam. Nawet “Układ zamknięty” tak mnie nie zawiódł jak “Mama”.

ku-xlarge

4 uwagi do wpisu “Dzień 17–film, który cię zawiódł

  1. Haha, śmialam się z tego filmu trochę z bratem:)…

    Brat: Aga, Aga, wódka.
    Ja: Aga nie pije:<…

    xD… Ja jestem właśnie wrażliwa na wyłupiaste oczy i brzydkie mordy, bo jak historia może być różna i nie muszę o niej myśleć, tak uparcie od dziecka wszelkie obrzydliwości stają mi przed oczami jak tylko kładę się do łóżka. Dzięki Bogu, że mam z kim spać, bo bym w ogóle horrorów nie oglądała.

Skomentuj

