??

Pytanie dla studiujących lub obeznanych z tematem. Czy jest jakiś większy powód niż widzimisię pani z sekretariatu dotyczący tego, że jako pierwszoroczni mamy się nie rejestrować na razie na oguny, dodatkowe lektoraty i wf-y? Bo wypłynęła dziś niejasna informacja, że mamy czekać do 1 października z wszelkimi rejestracjami.

A ja chcę wiedzieć DLACZEGO. Tego nam pani nie powiedziała.

Nienawidzę tego momentu, kiedy czegoś nie wiem. Frustrujące.

9 uwag do wpisu “??

  1. Nie wydaje mi się, żeby istniał taki powód ;] Te wszystkie bajery można wyrobić w dowolnym momencie, nie ma obowiązku rejestrowania się na nie w pierwszym semestrze w ogóle, bo jest na to czas jeszcze później. Przy okazji – bądź ostrożna kogo o to pytasz, każdy wydział rządzi się innymi prawami🙂

  2. Musisz pamiętać o jeden ważnej rzeczy, nie ma już Pań z sekretariatu, teraz to są zupełnie inne istoty, z zupełnie innej półki klasowej, teraz to są Panie Z Dziekanatu – ich widzimisię stanowi prawo na uczelni, wiec lepiej zawsze z nimi dobrze żyć i miłym być. Nie pytać dlaczego, tylko dziekować za informację. Cokolwiek chcesz załatwić: masz pytanie – pisz podanie! Z nimi nie wygrasz, nie łudź się i nie ma co pyskówek urządzać. One wiedzą, żeś pierwszoroczniak i jeszcze tli się w Tobie resztka buntu, zawracania dupy bezsensownymi pytaniami i niezrozumienia faktu, że są ważniejsze rzeczy dla dziekanatu niż Twoje marne problemy. Więc jakieś „DLACZEGO” – to totalnie bez sensu. Pytasz ewentualnie KIEDY (będzie wykładowca, bedzie można składać coś, brać wpisy, karty, indeksy, bedzie egzamin, będzie poprawka, Dziekan, można przyjść, złożyć podanie etc…)…

    Witamy na studiach:)

  3. A czy w ogóle masz aktywne te rejestracje w USOS-ie? Bo jeśli nie, to pewnie nie jest widzimisię pani z dziekanatu. A jeśli nie, to zawsze możesz się zbuntować, zarejestrować i ewentualnie potem wyrejestrować🙂

    1. Ja mam 4 semestry wf-u do zrobienia i chcialam sobie je zaliczyc od razu na pierwszym i drugim roku, zeby pozniej sie z tym nie meczyc (wieeeelka ze mnie fanka wf-u)…

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s