Dzień 20 – film 3D

Ogólnie to nie przepadam za filmami, które wychodzą z ekranu. Szczególnie wtedy ich nie lubię, kiedy wiem, że po seansie muszę jechać samochodem, a światła innych samochodów sprawiają, że czuję się jakbym była w symulatorze. Jednak skoro mam coś wybrać to niech będzie “Avatar” Jamesa Camerona. Pandora zdobyła moje serce ( i bynajmniej nie mówię tu o tej firmie, która ma takie piękne błyszczące kolczyki, pierścionki i naszyjniki…) kolorami oraz pozorami naturalności, co, wg mnie, w 3D jest efektem dość ciężkim do osiągnięcia.

Do dziś pamiętam film dokumentalny w 3D o safari. Wyglądało to tak nieautentycznie, że pożałowałam tych pieniędzy, które wydałam na bilet. To nic, że bilet dostałam za darmo – to jest najlepszy dowód na to, że film był do dupy.

3

Skomentuj

