Dzień 22–film, który pamiętasz z dzieciństwa

Totalnie “Seksmisja”. Zastanawiałam się nad “Poszukiwany, poszukiwana”, ale nie – “Seksmisja” rządzi. Dzieci powinny oglądać bajki, ale ja wolałam zawsze pełnometrażowe filmy, śmianie się razem z dziadkami, nawet wtedy, kiedy nie rozumiałam, z czego się śmiejemy.

Macie jakieś ulubione cytaty?

IMG_8777

Ostatnio chodząc po Empiku znalazłam zeszyty z okładkami z tego filmu. Gdyby nie zabójcza cena to pewnie bym sobie taki jeden sprawiła. Szczególnie ten z napisem “Samiec twój wróg”.Puszczam oczko

2 uwagi do wpisu “Dzień 22–film, który pamiętasz z dzieciństwa

Skomentuj

