Dzień 25–film katastroficzny

Wybieram “Niemożliwe”.

Do mnie tego typu kino nie przemawia. Ja go po prostu nie rozumiem. Za dużo tu łez, cierpienia, biegania. Wielka woda mnie przeraża, bo wydaje mi się, że wyleje się z ekranu komputera i będę musiała ścierać podłogę. Łamiące się drzewa wyglądają strasznie – równie strasznie jak malutcy ludzie próbujący uciekać przed żywiołem. A na koniec happy end zmieszany ze smutkiem. Bo to, że główni bohaterowie się odnajdują i “żyją długo i szczęśliwie w luksusie” nie znaczy, że cała reszta pokrzywdzonych wiedzie porównywalnie ukwiecony żywot.

1-540

Jedna uwaga do wpisu “Dzień 25–film katastroficzny

Skomentuj

