Dzień 26–film, który cię poruszył

Chciałam napisać, że poruszyło mnie ostatnio obejrzane “Inferno”, ale zmieniłam zdanie. Przypomniałam sobie jednak inny film. Film, który obejrzałam raz i nie zamierzam tego doświadczenia powtarzać. “Chłopiec w pasiastej piżamie”. Ten rodzaj kina doprowadza mnie do dreszczy, gęsiej skórki i strachu o wszystko, co możliwe.

Pamiętam, że już od pierwszych minut “Chłopca…” czułam się nieswojo, a kiedy zaciemniała się scena końcowa nie wiedziałam, co mam ze sobą zrobić. Nie było dotąd takiego filmu, który aż tak mocno by mnie poruszył. Wręcz przestawił na inne miejsce…

the boy in the striped pajamas

Jedna uwaga do wpisu “Dzień 26–film, który cię poruszył

Skomentuj

