Liebster Blog Award 2

Nominował mnie Patryk Popławski, za co dziękuję.Puszczam oczko Zasady są znane: 11 pytań, na które trzeba odpowiedzieć; 11 wytypowanych osób, które odpowiedzą na twoje pytania. Ze względu na brak inwencji twórczej czujcie się poinformowani, że najchętniej to przeczytałabym odpowiedzi od wszystkich, bo wybranie 11 osób jest lekkim szowinizmem.Puszczam oczko

1. Dlaczego blog?

Znalazłam program w nowym komputerze do pisania bloga na wordpress.com i właściwie z ciekawości założyłam konto. Wcześniej coś tam prowadziłam, ale zazwyczaj kończyło się na tym, że nie chciało mi się nawet zaglądać na stronę. Poza tym lubię sobie chałturzyć – pomaga mi to w ogarnięciu samej siebie.

2. Zawsze mówisz co myślisz, czy myślisz co mówić?

Staram się myśleć, co mówię, ale zazwyczaj na tych staraniach się kończy i mówię, co myślę, przez co zazwyczaj robi się super niemiło, a ja siedzę później w pokoju i się zastanawiam, co jest z tym moim jęzorem, że zawsze coś chlapnie nie na miejscu.

3. Czego nie lubisz u ludzi?

Nietolerancji. Podobno człowiek, który jest bardzo tolerancyjny nie jest tolerancyjny w ogóle, tylko ślepo podąża za bredniami, które serwuje nam dzisiejszy świat. Ja za to uważam, że bycie tolerancyjnym to otwartość umysłu na cudzą inność i szacunek dla tej inności.

4. Kogo widziałabyś w roli swojego idealnego służącego: Piętaszka, Alfreda czy lokaja Batmana?

Zgredka z Harry’ego Pottera. Miał gadane, był super miły dla tego, kto go szanował jako skrzata i na swój sposób uroczy. No i coś by poczarował…

5. Bez jakiego dobrodziejstwa technologii, które mają prawie wszyscy, mogłabyś się obejść?

Myślę, że bez telewizji, która już dawno temu straciła dla mnie swój urok. Ja po prostu nie cierpię jak w najważniejszym momencie wskakuje blok reklamowy ze spotem leków na prostatę.

6. Z jakiej swojej decyzji życiowej jesteś wyjątkowo dumna?

Pytanie: wersja hard. Myślę, że jestem dumna z tego, że umiałam się postawić i powiedzieć, że nie wierzę i nie podejdę do bierzmowania. Te kilka lat temu to było w ogóle “o czym ty mówisz?! Przecież to szaleństwo!”, ale ja podjęłam decyzję, żeby sprecyzować, o co chodzi i że nie będę ślepo klepać regułek.

7. Jaka rzecz z dzieciństwa sprawia ci radochę do dnia dzisiejszego?

Misiek Kłapouchy, którego dostałam na moje 5 boże narodzenie. Do dziś jest z nim świetna zabawa. Szczególnie wtedy, kiedy zawiąże się mu uszy na supeł, a później nie da się ich rozplątać.Szeroki uśmiech

8. Gdybyś mogła znaleźć się teraz w dowolnym miejscu na świecie, gdzie by to było?

Zdecydowanie w Dubrovniku (Chorwacja). Tam jest teraz ciepło, rozkręca się jedna wielka impreza, ludzie się bawią, uśmiechają, są świeże owoce morza, a czas płynie tam wolniej – jakby reszta świata nie istniała.

9. Czego zawsze chciałaś się nauczyć, a brakowało Ci czasu?

Chciałam się nauczyć świetnie pływać. Tak super, super. Pływać umiem, dla relaksu. Ale żeby te umiejętności rozwinąć nigdy nie było czasu – niestety…

10. Budzisz się nagle rano i jesteś reżyserem filmowym. Jaki film kręcisz?

Ekranizację książki kręcę. Jakiej? No pewnie byłoby to “LO story”, oczywiście. Mam tylko nadzieję, że dałabym radę oddać wiernie ten humor i finezję.

11. Kto u licha zawsze gasi tą latarnię, pod którą się akurat przechodzi?

Dumbledore. Swoim urządzeniem do gaszenia świateł.

 

Dziękuję za nominację. Jeśli macie jakieś coś to chętnie przeczytam to w komentarzach.

2 uwagi do wpisu “Liebster Blog Award 2

Skomentuj

