Pierwsze koty za płoty

Pierwsza noc za mna. Powiem tak- proces wstawania był trudny i bolesny. Mam nadzieje, ze moje plecy przyzwyczaja sie do twardego lozka, ktore zafundowalo mi rozrywke w postaci bolu miesni.

Olena probuje sie przeniesc do innego pokoju. Widze po jej minie, ze nie da tu dlugo rady. Ja sie juz wczoraj rozpakowalam i szczerze mowiac nie chce mi sie nigdzie przenosc, wiec pewnie zostane. Aneta jutro sie wyprowadza do zarezerwowanego pokoju w 12tce. Ciekawe kogo mi dokwateruja…

Ogolnie to jest milo. W kolejce pod prysznic poznalam kilka osob, woda ciepla, w nocy tez cieplo mimo, ze kaloryfery sa zimne.

Obrazek

 

13 uwag do wpisu “Pierwsze koty za płoty

    1. Dokładnie. Ale tak mi się skojarzyło jak pisałam notkę (gdzieś na zupie miałam). Z książki wynika, że Grey miał zajebiste łóżko w tej całej Escali – nie to co te akademikowe..:D

  1. grunt to dobra organizacja – możesz zgłosić wymianę szafy, na dziwne napisy coś przylepić, generalnie dodać parę swoich gadżetów i będzie dobrze. a w międzyczasie poznasz ludzi, zobaczysz jak wyglądają inne pokoje i zarezerwujesz może coś lepszego na przyszły rok:) chyba że o czymś nie piszesz – czemu współlokatorka wymiękła?:)

    1. Zasadniczo to glownie chodzilo jej o to, ze w segmencie nie ma lazienki ani kuchenki- sam pokoj w stanie wskazujacym. Dzis sie przeniosla do innego. Aja jutro bede sie starala przeniesc do dwuosobowego.:-) jakos to bedzie, w koncu to tylko pokoj.;D

  2. Koedukacyjne łazienki… dla mnie największy minus akademików SGHu… Dobrze, że mogłam sobie pozwolić na niemieszkanie tam na stałe. Ale to jest pewnie jedna z największych przygód życia – zgodnie ze zdaniem mieszkańców🙂

    1. Zrobienie sobie herbaty to niczym wyprawa po zlote runo- musisz przejsc caly korytarz do kuchni, nalac do czajnika wody po czym znow wrocic do pokoju.;D a koedukacyjne lazienki.. No coz, czasem po prostu milo zobaczyc faceta w samym reczniku tuz przed pojsciem spac.;)

Skomentuj

