Sezamku! Drogi Sezamku!

Zostałam dziś zapytana czemu na FB lajkuję strony, które mówią o czymś, czego nie lubię/co mnie wkurza/co mnie śmieszy (ale w ten mniej pozytywny sposób). Odpowiedź jest prosta – patrzenie na głupotę zionącą z tych tablic sprawia mi uciechę. Co prawda czasem się wkurzam, że mam w aktualnościach jakieś duperele, ale kiedy mam gorszy dzień i potrzebuję humoru to te strony właśnie mi go dostarczają. Co więcej – dostarczają mi go w takich ilościach, że mogłabym zasilić swoim śmiechem całego Kica.

Masz taki histeryczny śmiech – chodź na wódkę!

3 uwagi do wpisu “Sezamku! Drogi Sezamku!

  1. Każdemu należy się chwila odmóżdżenia;) Z drugiej strony takie strony pokazują, jakim poczuciem humoru i kulturą osobistą charakteryzuje się dzisiejsze społeczeństwo. Bo, jeśli powstają takie strony z taką treścią, to znaczy, że jest na nie zapotrzebowania. Ludzie mają dziś tyle stresu w życiu, że potrzebują czegoś, co zajmie ich, zabawi, odwróci uwagę, rozśmieszy. Natomiast, jeśli chodzi o wartość intelektualną wydaje mi się, że schodzi coraz bardziej na psy.

  2. Ja nie miałam tyle cierpliwości i koleżanki, które na FB dodawały milion zdjęć swoich dzieci i piesków zablokowałam🙂 Ale głupoty oglądać lubię🙂

  3. Ja blokuję prawie wszystkie treści głupie- jak takie coś widzę zazwyczaj ogarnia mnie takie zażenowanie że aż głowa boli😉 Ale też prawdę mówiąc jest kilka głupotek, które czasem trzeba przejrzeć, by się zreanimować😀

Skomentuj

