Be careful what you wish for!

Gdybyście mieli jakieś złudzenia i tym podobne: mój kierunek jest zawalisty! Uczymy się wierszyków, piosenek… A wszystko na poziomie podstawówki.

Kiedyś powiedziałam, że jeśli będziemy się na zajęciach uczyć języka przez naukę piosenek to będę wniebowzięta. Czas odszczekać te głupoty.

Dobrze, że nie trzeba ogarniać tej trącącej zajebistością choreografii..Szeroki uśmiech

Jedna uwaga do wpisu “Be careful what you wish for!

  1. Uczenie się piosenek to wielki ból dupy… Chyba w każdej nauce języka to robią, ja śpiewałam piosenki po japońsku xD i musiałam właśnie takie choreografie ogarniać, bo bez tego nie ma sensu śpiewać, a tak przynajmniej twierdziła nasza Japonka… Przyznam, że wszystkie do dziś znam na pamięć perfekcyjnie xD, mimo że odkąd widziałam krzaczory japońskie minęło dużo czasu.

Skomentuj

