Wampiriada na UW- przyjdż i podziel się krwią

To jest mój dzień. Co prawda wygląd mojego buziaka na to nie wskazuje, ale facet rozdający METRO przed UW stwierdził, ze mam piękny uśmiech, życzył mi miłego dnia i ogólnie sprawił, że szczerzyłam się jak idiotka.

Horoskop dla ryb- zacznie się prawdziwie wspaniała passa dla spraw sercowych, bowiem możesz nawiązać nowe znajomości.

Horoskopy są jak nasza kierowniczka w akademiku- mówią ludziom to, co ci chcą usłyszeć.

Proszę trzymać nadal kciuki za mój jednoosobowy pokój, o który będę dziś walczyć.

 

 

Jedna uwaga do wpisu “Wampiriada na UW- przyjdż i podziel się krwią

Skomentuj

