Abeceda!

Ostatnio pisałam o tym, że mój szaleńczy uśmiech został doceniony przez gazeciarza przed bramą UW.

Dziś mój uśmiech znów taplał się w komplementach (no doobra – w jednym). Wracałam obładowana zakupami, w autobusie, nie wiadomo czemu, było włączone ogrzewanie więc ogarnijmy – nie wyglądałam jakoś super-mega-hiper. Naprzeciwko mnie siedział facet tak koło wczesnej 30, może nawet nie i cały czas mi się przyglądał. W końcu zaczął się uśmiechać. Oczywiście, że odebrałam to na opak i zaczęłam “po cichu” sprawdzać moje odbicie w szybie. Czemu? Pomyślałam, że gość się ze mnie śmieje, bo mam coś na twarzy. O dziwo – wyglądałam nadzwyczaj przyzwoicie (+10 dla mojego nowego podkładu) i nie – nawet mi się tusz nie rozmazał.

Tak więc siedzimy sobie na przeciwko, wyluzowałam i odbiłam następny uśmiech. “Przystanek: DH Smyk” – zbieram graty, a facet podając mi pudełko z jedzeniem mówi: Ma pani taki ładny uśmiech.

 

Zagadka: kto wracał na Kica z wyszczerzonym buziakiem?

Swoją drogą to czemu wszyscy nagle się obudzili z tymi komplementami na temat uśmiechu?

Hm.. Tak mi się przypomniało, że pierwszą osobą, która stwierdziła, że mam ładny uśmiech był niesuper-niemega-niehiper Bartek. Ale nie, nawet to nie jest w stanie zmazać z mojej twarzy wyszczerzonych w uśmiechu zębów.

1381695_592957937408631_1684754316_n

Postanowienie na ten tydzień: ograniczyć kawę!!

2 uwagi do wpisu “Abeceda!

  1. jest taki „gazeciarz” od metra co kiedyś rozdawał je przy wileniaku i on zawsze zaczepiał wszelkie młode dziewczyny tekstem „ulalalalala” albo „miłej szkoły…” podrywał jak leci, te co idą na lekcje i te co idą do pracy… zabawny człowiek.

Skomentuj

