Głosuję na Iwa i jego Listę

Przepisywanie notatek.. Masakra.. Ale tak to jest jak Paweł pyta “Ina, idziemy na piwo?”. Pyta jak chorego. Oczywiście, że zawsze jestem chętna na piwo o 11.15, czemu nie.

Gdzieś mi ten weekend uciekł. Dopiero dziś na gofrach u Darii zdałam sobie sprawę, że mamy niedzielę, a ja nie mam nic ogarnięte i że nie chce mi się niczego ogarniać. Skończyło się na tym, że oglądałam “Pamiętniki Wampirów” i piłam setną herbatę.

Atmosfera przedwyborcza się zagęszcza. Zaczyna się robić na prawdę gorąco i to w taki sposób, że strach się wypowiedzieć. Obecna Rada Mieszkańców stara się zachować spokój i za to cenię Iwa – gość jest wyczilowany tak, jak tylko się da. Cóż – doświadczenie. Co do Charakternej Listy powiem tak – banowanie ludzi na Fb za to, że nie popierają ich kandydatury, straszenie ludzi sądem za niepochlebne komentarze, dziwne stwierdzenia, spojrzenia i ogólny postrach, który zasiali na wczorajszym Halloween: to nie działa na ich korzyść.

A tak to pogoda ładna, kluczyk do pralni udało mi się zdobyć za pierwszym podejściem, a kasy do końca miesiąca zdecydowanie starczy. Może nawet jakieś drobne – niedrobne 20 złotych zostanie.

Październik się kończy i pojawia się pytanie “Kiedy on zleciał?”…

3970_85bc

3 uwagi do wpisu “Głosuję na Iwa i jego Listę

  1. Pażdziernik zwykle zlatuje między pierwszym a trzydziestym pierwszym. Nie zdążyłam się jeszcze zapoznać z zasadami działania dat i godzin. Ludzie wszystko mają zaklęte w liczbach.
    Idę na filiżankę..kolejną..czy to ważne którą?😉
    P.S. Czasami na pytanie typu ” A kiedy byłaś w tym np. lesie, fabryce..itd”, odpowiadam, że w czwartek o 12.49. Widzę konsternację, niedowierzanie i kolejne pytanie, które się nasuwa rozmówcy..😉
    Dobrze, że koniec miesiąca blisko. Na ziemniaki z cebulą nam wystarczy. Reszta rośnie w lesie.😉

Skomentuj

