Boli me dupa!*

To oficjalne: należę do Greenpeace’u.

Podoba mi się to. Tam są tacy pozytywni ludzie. Kreatywni, fajnie nastawieni. Coś im się chce. I nawet te 3 godziny spotkania minęły jakoś tak szybko i bezproblemowo.

Tak – zdecydowanie wstąpienie do G. jest jedną z moich lepszych decyzji ostatnimi czasy. Chociaż wiadomo – najlepszą decyzją pod słońcem jest pójście spać. Albo poczytanie czegoś, co rozwija. Albo obejrzenie jakiegoś tandetnego filmu (dobra – czasem zdarzają się ambitne).

 

Ale mimo tego wszystkiego – miałam dziś taki fajny, realny (w sensie, że wydawało mi się, że wszystko dzieje się na prawdę) sen. Zasadniczo był fajny do momentu, w którym obudził mnie budzik. I znów pojawia się to, co wcześniej: miło by było być mocno przytuloną przez całkiem miłego faceta.

By było. Ale nie jest. Chorwacki sam się nie powtórzy!

 

*Ina tłumaczem: Mam wszystko daleko! (hr.; wersja light)

1385557_180787705446793_1726967191_n

6 uwag do wpisu “Boli me dupa!*

  1. Przykro mi bardzo, bo w moim mniemaniu Grinpis to najgorsze pseudoekologiczne kurestwo tego świata, a jego członkowie należą do kasty ludzi nie myślących samodzielnie… God why?

    1. Hm, każdy ma prawo do własnego zdania i to jest spoko.:) Ja mam trochę inne od Twojego i zamierzam je skonfrontować z rzeczywistością. Zawsze może się okazać tak, że będzie ona inna niż się spodziewam.;)

    1. Jak na razie zaktywowałam się do pójścia 16 listopada z kilkoma innymi osobami z transparentem „Save The Arctic”, więc jak będzie tam jakiś dziwny rudzielec to ja.:D

Skomentuj

