NOW, NOW, NOW!!

Mój pierwszy marsz za mną. Było super. Było klimatycznie – pod każdym względem. Podobało mi się. Śpiewaliśmy, rozmawialiśmy z mediami, z przypadkowymi ludźmi (chłopaku z psem – dziękuję za czekoladę!).

COP19: Marsz dla Klimatu i Sprawiedliwości Społecznej

Obolałe ręce, plecy.. Wszystko obolałe. Ale warto było!

W życiu nie miałam zrobionych tylu zdjęć w ciągu jednego dnia co wczoraj. Idąc na imprezę do koleżanki robiłam za fotografa – błysk flesza po oczach był lekko nie do zniesienia…

4 uwagi do wpisu “NOW, NOW, NOW!!

  1. Niestety zaatakowali w pewnym sensie załogę, wtargnęli nie na swoje podwórko! Ja gdybym był na miejscu załogi podejrzewam, że sam bym się przestraszył i poinformował o akcie terrorystycznym i nie obchodziłoby mnie czy to green peace czy jacyś muzułmanie

Skomentuj

