15 minut

Rejestracja na zajęcia w semestrze letnim.

20:59 – oczywiście, że odłączył się akademikowy Internet. Stres, nerwy, przekleństwa, rzucanie długopisami.

21:04 – Ewa, daj spokój. Przecież jest już 4 po. Wszystko jest zajęte. Ale loguj się u mnie, bo u mnie działa. Fuck, już nie działa…

21:06 – Internecie, działaj. Tak dobrze ci idzie. Zakręć jeszcze kółeczkiem. No, no, już prawie..

21:07 – I jak? Lena, i jak? Ktoś tu dziś skończy w czarnym worku…

21:08 – No jeszcze zakręć, jeszcze. Już jesteś na zielono. Zaraz wyjdziemy na prostą.

21:09 – JEST! UDAŁO SIĘ! SĄ MIEJSCA!

21:10 – Jeszcze się zakręć. No, dalej, przecież mnie lubisz. Lubisz, prawda?..

21:12 – JEST! UDAŁO SIĘ!

21:13 – Lena, ale wiesz, że to jest płatne? Tak, ale popatrz na harmonogram.. No dobra, faktycznie jest super!

21:14 – USOS budzi we mnie psychopatę. Wieeem, pochowałam wszystkie noże, kochana.

Ta radość, kiedy wyświetlił się komunikat, że rejestracja przebiegła pomyślnie. 6 ECTSów jest warte 280 złotych.

I ta Akademia Filmowa w poniedziałki… Mamo, święta przyszły wcześniej!

W 15 minut stanęło mi serce, chciałam kogoś zabić, wyrzuciłam z siebie wszystkie znane mi przekleństwa i brzydkie chorwackie/serbskie wyrazy, złamałam 7 długopisów, wykonałam dziwny telefon pełen paniki, wylałam z wrażenia sok i na koniec rzuciłam się ze śmiechem na łóżko (cud, że się nie złamało – te akademikowe łóżka..).

10 uwag do wpisu “15 minut

Skomentuj

