So lazy…

Pogoda jakaś taka, hm, marcowa? Deszcze, wiatry.. Jak żyć, jak gdziekolwiek iść skoro pogoda zniechęca? Chyba wolałabym śnieg (nie wierzę, że to piszę).

Wieczorem wypad do kina na “Wilka z Wall Street”, czyli pierwszy film z listy tych noworocznych do zobaczenia. Obietnica – po tym filmie zacznę się uczyć, bo jestem już mentalnie i fizycznie gotowa. Tylko po prostu muszę zobaczyć DiCaprio i życzyć mu Oscara. Może przynajmniej za tę rolę go dostanie (wreszcie).

Mam mętlik w głowie. Nie lubię go mieć. Bo jak jest za miło to Ina zaczyna źle interpretować, rozkładać na czynniki pierwsze, oddawać się fantazjom i rozmyślaniom. A przecież wszyscy wiemy, że gdybanie to pierwszy stopień do szybkich, ale bolesnych rozczarowań. Lepszy realizm zakrawający na pesymizm. Bo jak coś się nie spieprzy to przynajmniej człowiek jest miło zaskoczony. A jak się spieprzy to cóż – zawsze tak było, zawsze tak jest, zawsze tak będzie.

Mój mózg zaprzestał namawiania mnie do jedzenia – chyba wreszcie zrozumiał, że po świętach muszę trochę przystopować i ogranicza moje potrzeby. Tak więc herbatka, sałatka i znów herbatka. Polubiłam te owocowe wreszcie…

 

Nie, Ina, nie zakochujemy się. Sesja w drodze. Trochę due time. Nie trzeba nam boyfriend material drama. Potrzeba nam notatek, książek i łatwych testów. I braku seriali!

6

A wiecie, co będę oglądać po sesji (tak daleko..)? Skazanego na śmierć. Od nowa. Co za dziwak ze mnie. Po raz tysięczny będę płakać na ostatnim odcinku.

3 uwagi do wpisu “So lazy…

  1. Ina, kocham Cię❤
    przeczytałam właśnie coś, co doskonale oddaje mój obecny stan.
    mój problem,który odciąga mnie od czytania wolnych rodników przed wtorkowym kołemmasakrą mieszka za ścianą i do niedawna był zgoła odmiennej orientacji (…)

  2. Ja po obejrzeniu w kinie Wilka z Wall Street wyszłam z tym samym przekonaniem, ze cholera jasna, jak w końcu DiCaprio nie dostanie Oscara to się wścieknę. Nie żebym go jakoś bardzo lubiła…ale aktorem jest wyśmienitym. Kolejną rolą to udowodnił.
    PS. Hilfe! ;p

Skomentuj

