Ina obchodzi urodziny

Z pierwszą sekundą tego dnia powitałam przysłowiową „zmianę kodu na dwójkę z przodu”. To oficjalne – skończyły się lata bycia nastolatką (jakież to tragiczne, o boże).

20 lat minęło jak jeden dzień…

Dostałam dziś rano od współlokatorki Ptasie Mleczko (stwierdziła, że nie obchodzi jej to, że nie chciałam prezentów) i uroczego sms-a od mojego brata (uczy się pisania – daj ośmiolatkowi telefon i obserwuj szerzącą się paranoję). Jeszcze tylko muszę przebrnąć przez dzisiejsze zajęcia i wieczorem będę balować ze znajomymi. Bo tak się składa, że w naszej kroatystycznej (autystycznej…) grupie nie tylko ja obchodzę dziś urodziny.

A więc dziś taka prośba – jeśli coś pijecie (cokolwiek, może być nawet kranówa) to świętujcie razem ze mną.

125

I nawet wyszło słońce… Uśmiech

 

*Zawrotna ilość powtórzeń słowa „dziś” w różnej formie jest zamierzona i wyraża moją ekscytację tym, że się starzeję. Po prostu jeszcze do mnie ten fakt nie dotarł. Wybaczcie!

4 uwagi do wpisu “Ina obchodzi urodziny

Skomentuj

