W punktach o nieogarze ostatnich dni

1. Średnio mi ostatnio wszystko wychodzi. Właściwie to jedyna rzecz, która wychodzi mi dobrze to zmęczenie. No dobra – spanie i jedzenie też. Reszta leży i żałośnie pokwikuje.

2. Polubiłam wieczorne spacery po Grochowie. Noga za nogą, dla relaksu, żeby mózg sobie odetchnął. Tylko ta mania prześladowcza.. “Na pewno ktoś za mną idzie; za tym rogiem na pewno mnie ktoś zaatakuje; torebka przy sobie”

3. Wciąż ogarniam piątkowo-sobotnią imprezę. Dobrze się bawiłam, ale więcej grzechów nie pamiętam. Koleżanka rano mi opowiadała. Mi i jeszcze jednej koleżance. Przypału co nie miara. Dobrze, że nie rzygałam przynajmniej.. I bez tego było “grubo”.

4. Stare piosenki przeżywają w mojej głowie drugą młodość. Odkrywam je na nowo, przeżywam i niszczę fałszem mojego głosu, kiedy nikogo nie ma w pokoju.

5. W pokoju cisza. Przesyt współlokatorką i jej chłopakiem działa mi na nerwy. Bardzo. Nic już nie działa. Zaczynam się obawiać o moja psychikę – w pewnym momencie eksploduje i ktoś skończy na brzegu Wisły w czarnym worku. Żadnych sugestii.

6. Nowy plan zajęć przetestowany w całości. Zdecydowanie poniedziałek mnie nie lubi. Od 9.45 do 22. Jedzenie w metrze, biegi przez kampus i na koniec sen w sali kinowej. Kocham cię, kocham cię życie…

7. Przestałam być na bieżąco z wydarzeniami z Polski i świata. Powiadomienia na mailu ignoruję, czytam tylko te z Greenpeace’u. Nie wiem kto z kim się bije i dlaczego, nie wiem, co dzieje się na Ukrainie, nie wiem kto zginął, a kto wziął ślub. Boli me kurac.

Kawy wiele. Herbaty wiele. Wody wiele.

Ogarnięcia się za mało.

Jedna uwaga do wpisu “W punktach o nieogarze ostatnich dni

Skomentuj

