Warszawo–ZAWODZISZ

Powiem wprost.

Nie podoba mi się zamiana Kina Femina na Biedronkę. Bardzo mi się nie podoba. A nawet ne sviđa mi se! Bo to takie miłe, kameralne kino z kilkoma małymi salami. Z klimatem. W środku miasta, bo przecież to al. Solidarności i dobry dojazd jest. Tanio, bo w Kinie Femina rządzi się Helios, który przecież ma bilety po taniości, fajne promocje i wszystko. No i w miarę krótkie bloki reklamowe, w dużej części składające się z teaserów filmowych.

Cytując Wikipedię: “Kino Femina jest najdłużej działającym obiektem tego typu w Warszawie, którego budowa trwała dwa lata, w okresie 1936-1938. W tym czasie budynek służył początkowo jako rewia dla oficerów niemieckich, a później teatr. Po 1943 roku zniszczony budynek zamieniono na składy magazynowe, służące do przechowywania materiałów budowlanych wykorzystywanych do odbudowy wyniszczonego miasta. Kino otwarto do ponownego użytku w 1958 roku”.

Dlatego boli mnie, że jedno z moich ulubionych kin stanie się sieciowym sklepem, którego nawet nie lubię. Nie podoba mi się decyzja, która została podjęta. I nie podoba mi się to, że nie mogę nic w tej sprawie zrobić.

Warszawo – zawodzisz. Czemu mi to robisz?

Skomentuj

