Downtown!

Znalazłam swoją piosenkę na weekend. Taką, która pomogła mi się trochę ogarnąć. Wreszcie posprzątałam, nadrobiłam chorwacki, angielski i wszystko, co zalegało na półce z napisem “You’re lost!”. Nawet wyszło słońce.

Stagnacja delikatnie zażegnana. nowy znajomy na pokładzie zmienił szarą rzeczywistość w odrobinę mniej szarą. Gdzieś tam przebijają się kolory nawet.

Nie mogę się doczekać już wtorkowego w Greenpeace. Lubię tych ludzi i lubię z nimi spędzać czas. A później jeszcze tylko do weekendu i Orlen Warsaw Marathon gdzie jestem wolontariuszką i będę udawać, że wszystko najlepiej wiem. W przyszłą środę wyjazd do domu i HURRA! Spanie w moim łóżku❤

Myślałam znów o tych moich studiach. Rodzi się jakiś plan, jakiś mały zamysł na samą siebie. Przyszłość wygląda jaśniej. A przynajmniej na dzień dzisiejszy…

https://www.youtube.com/watch?v=zHtuUfG3aqM

Skomentuj

