<3

Fascynacja aktorem. Jakie to klasyczne. Wow. Obiekt taki nie do zdobycia. Wzdychanie bardzo do zdjęcia. Ale chyba każdy tak miał (i ma – błagam, wiem, że nie jestem jedyna!).

No, a u mnie facynacja pt. Jude Law trwa niezmiennie od kilku ładnych lat. Nie nudzi mi się jego twarz, a tym bardziej dłonie, mogę znów i znów oglądać filmy, w których gra. I mogę sobie o nim myśleć. Dużo myśli, o każdej porze dnia i nocy…

Bo ja ogólnie lubię sobie dużo wyobrażać, jakby moje życie było not enough i nie dostarczało rozrywek. No cóż, taka Ina – jak zawsze coś więcej by chciała. A jak sobie tak myślę o nim to mi się lepiej robi. I głowa przestaje boleć.

Jude Law w tabletkach! Jude Law w syropie! Na bolączki świata!

4 uwagi do wpisu “<3

Skomentuj

