Herbata z mlekiem–szaleństwo…

Napar z konika morskiego wywołuje halucynacje, a w większych dawkach może uszkodzić trwale psychikę (via Wiedza Bezużyteczna)

Jak tam? Wiosna już u Was wszystkich? Miłość, trzymanie za rączki i mdłości w oczach? Bo u mnie zdrowe odżywianie, dużo snu i radość w oczach. O niektórych rzeczach nie wypada pisać, a z drugiej strony cenzurować się na własnym blogu? Szaleństwo…

Przerwa świąteczna jakoś tak zleciała, za szybko jak zawsze. I od nowa trzeba mówić, że gdyby tak bardzo mi się chciało jak mi się nie chce i że gdyby internet był szybszy to życie byłoby piękniejsze, a tak to jakoś tak dupa trochę. Bo co zrobić, kiedy serial wolno się ładuje i faktycznie trzeba zajrzeć w książki i zacząć coś powtarzać? Szaleństwo…

Wstałam rano skoro świt o 10, umyłam pofarbowane kudły i zaszalałam – posprzątałam! I to jak – z myciem okien, wymianą pościeli i ułożeniem ubrań w szafie. Podlałam kaktusa, pośpiewałam do mopa (ależ ze mnie gwiazda!) i zmyłam podłogę. Szaleństwo…

A później włączyłam sobie radio, bo nikogo nie było w segmencie. No i puściłam na full. Dance, dance, dance. Współczuję tym, którzy musieli wysłuchiwać mojego darcia buziaka – nie jest mi przykro. Dobrze się bawiłam. I po raz pierdyliard pierwszy w swoim życiu stwierdziłam, że gdyby szkolny stuff wchodził mi tak łatwo do głowy jak słowa piosenek to robiłabym już doktorat z chemii jądrowej na jakimś wymyślnym uniwersytecie w świecie. Szaleństwo…

av0DR7Z_700b_v1

#SZALEŃSTWO

4 uwagi do wpisu “Herbata z mlekiem–szaleństwo…

      1. To nawet nie o słodycze chodzi, bo ich mi się średnio chce… Chodzi o moją nienawiść głęboką do kefirów, jogurtów naturalnych, serków wiejskich, pieczywa tego chrupkiego, ogórków, sałaty xD i wszystkiego co w tych dietach występuje…

      2. No to faktycznie słabo.. Ja akurat lubię więc to żaden problem. Wcinam sałateczki, zagryzam jakimś chrupkim pieczywkiem, zielona herbatka, na obiad pierś z kurczaka i brokuł albo szpinak. MNIAM!😀

Skomentuj

