Wait, stop!

Coś było z tą datą nie tak. Patrzyłam się na nią od rana i nie wiedziałam, o co chodzi. No bo kurde – zwykła niedziela. Słońce, trochę chmurek, lekki wiaterek. Taki tam dwudziesty siódmy dzień kwietnia dwa tysiące czternastego roku. A później olśnienie!

ROK TEMU SKOŃCZYŁAM LICEUM.

Dostałam do łapek świadectwo, kubeczek z motywującym cytatem, kilka uśmiechów i odcisk od buta. Wracając do domu stwierdziłam, że nie no – wypadałoby się zacząć uczyć do matury. Bo matura była za 10 dni.

Zleciał rok. I tak jak teraz na to patrzę to szybko. CHOLERA! Rok do przodu.

TROLOLOLOLOLOLO!

6608_3e74

Jedna uwaga do wpisu “Wait, stop!

Skomentuj

